ترجمه تخصصی متون و مقالات

ارائه مطالب صنعت ترجمه و نکات مفید برای مترجمین

ترجمه تخصصی متون و مقالات

ارائه مطالب صنعت ترجمه و نکات مفید برای مترجمین

در این وبلاگ به ارائه مطالب تخصصی در زمینه ترجمه، مترجمی، آموزش نرم افزار و ... پرداخته می شود. با وبلاگ ترجمه تخصصی همراه باشید...

  • ۰
  • ۰

خدمات ترجمه

خدمات ترجمه در پارس ترنس

پارس ترنس یکی از مراکز خدمات ترجمه می باشد که با تمرکز روی ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین و حرفه ای ترین خدمات ترجمه به مشتریان گرامی خود نموده است. تمرکز پارس ترنس در این دو حوزه با الهام گرفتن ما از استراتژی تمرکز مایکل پورتر بوده است که از صاحبنظران رشته مدیریت می باشد. بر طبق استراتژی تمرکز، سازمان ها می توانند به جای ارائه خدمات پراکنده و گسترده، تمرکز خود را روی چند حوزه کلیدی قرار داده و سعی بر آن نمایند که در آن حوزه ها در بین مشتریان خود بهترین باشند.

تمرکز روی دو حوزه ذکر شده باعث گردیده که ما علاوه بر ارائه کیفیت مناسب، بتوانیم تا حد ممکن هزینه ها را نیز برای مشتریان خود کاهش دهیم به طوری که  کیفیت و قیمت مناسب خدمات ترجمه ما باعث گردیده است که میزان رضایتمندی مشتریان طی چند ماه اخیر به حدود ۹۷ درصد برسد که این موضوع باعث دلگرمی و خوشحالی ماست؛ گرچه پارس ترنس تمام تلاش خود را برای به صفر رساندن تعداد مشتریان ناراضی با بهبود روند کاری خود همواره بکار خواهد  گرفت. خدمات ترجمه و تولید محتوای پارس ترنس شامل:

 

جهت ثبت سفارش ترجمه تخصصی کلیک کنید


ترجمه مقاله ISI و سایر مقالات تخصصی

ترجمه یک مقاله تخصصی نیازمند آشنایی مترجم به حوزه متن و اصطلاحات تخصصی آن می باشد. ما با ۱۱۰۰ مترجم همکار خود سفارش ترجمه مقاله شما را با کیفیت بالا انجام خواهیم داد.

ترجمه کتاب

ترجمه کردن یک کتاب با توجه به تعداد بالای صفحات آن با ترجمه یک متن یا مقاله متفاوت است. پارس ترنس برای انجام سفارش ترجمه کتاب، روش ها و امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است که برای توضیحات بیشتر می توانید صفحه مربوطه را مطالعه نمایید.

ترجمه کاتالوگ محصول و بروشور

ترجمه دقیق کاتالوگ محصولات از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که کاتالوگ ها نحوه استفاده و توضیحات یک محصول را تشریح می نمایند و در صورت ترجمه نادرست ممکن است خطرات زیادی را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. در پارس ترنس سفارشات ترجمه کاتالوگ و بروشور به مترجمین متخصص در این زمینه سپرده می شود.

مرکز خدمات ترجمه آنلاین 

ترجمه پایان نامه، رساله و چکیده آنها

با توجه به رشد تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی، سفارشات ترجمه پایان نامه کارشناسی ارشد، رساله دکتری و چکیده آن ها رشد چشمگیری داشته است. سفارشات خدمات ترجمه مشتریان در این حوزه نیز از سوی پارس ترنس پشتیبانی می گردد.

ترجمه اسناد تجاری و قرارددها

معمولا اسناد تجاری و قراردادها دارای پیش زمینه حقوقی می باشند. ترجمه قراردها و اسناد تجاری در  خدمات ترجمه پارس ترنس توسط مترجمینی که دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته حقوق هستند انجام می پذیرد.

ترجمه وب سایت

ترجمه وب سایت می تواند در رشد بین المللی کسب و کار شما بسیار موثر باشد. ترجمه وب سایت اصول و قواعد خاص خود را دارد که پارس ترنس از آن ها آگاه می باشد و آن اصول را در انجام سفارشات این حوزه رعایت می نماید.

تولید محتوای وب سایت

اهمیت تولید محتوا برای تمامی وب مستران مسجل شده است. تولید محتوای سئو شده و با کیفیت می تواند رتبه یک وب سایت را در موتورهای جستجو ارتقا دهد و به کسب و کارها رونق ببخشد. در پارس ترنس تولید محتوا با قیمت مناسب و کیفیت عالی توسط نویسندگانِ مترجم انجام می شود.

ویراستاری متون و مقالات تخصصی

یکی دیگر از خدمات ما ویراستاری تخصصی مقاله و متن می باشد که ما برای این کار ویراستاران بسیار حرفه ای را به همراه داریم.

پارافریز و بازنویسی

پارافریز و بازنویسی متون از دیگر سفارشاتی است که متقاضیان خاص خود را دارد. بازنویسی متون به چند دلیل انجام می شود که قبلا در مطلب مربوطه به آن پرداختیم. پارافریز و بازنویسی متون در خدمات ترجمه پارس ترنس توسط مترجمین زبده انجام می پذیرد.

سفارش ترجمه تخصصی یا دیگر خدمات ترجمه فوری یا غیر فوری خود را می توانید به صورت آنلاین و به سادگی برای ما ارسال نمایید.

  • ۹۸/۰۱/۱۲
  • محمد کرمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی