ترجمه تخصصی متون و مقالات

ارائه مطالب صنعت ترجمه و نکات مفید برای مترجمین

ترجمه تخصصی متون و مقالات

ارائه مطالب صنعت ترجمه و نکات مفید برای مترجمین

در این وبلاگ به ارائه مطالب تخصصی در زمینه ترجمه، مترجمی، آموزش نرم افزار و ... پرداخته می شود. با وبلاگ ترجمه تخصصی همراه باشید...

  • ۰
  • ۰

روش های سفارش ترجمه در پارس ترنس

جهت ثبت سفارش ترجمه تخصصی می توانید از یکی از دو روش زیر اقدام نمایید:

۱- روش اول: تکمیل و ارسال فرم ثبت سفارش می باشد. دقت نمایید که پیش فاکتور ارسالی به ایمیل شما بر طبق اطلاعاتی است که شما در فرم ثبت سفارش وارد نموده اید. بنابراین فرم ثبت سفارش را با دقت تکمیل نمایید.

۲- روش دوم: در صورت تمایل و یا اگر حجم فایل شما زیاد است؛ می توانید از طریق ایمیل پارس ترنس نیزمتن خود را ارسال نمایید. دقت نمایید که علاوه بر ارسال متن حتما در ایمیل ارسالی نام و نام خانوادگی، تلفن همراه، رشته تخصصی متن و اینکه سفارش ترجمه فوری، غیرفوری یا نیمه فوری مدنظر دارید را قید نمایید تا پیش فاکتور سفارش دقیقا منطبق با آنچه مدنظر شماست برایتان ارسال گردد.

توضیحاتی در ارتباط با زمان های ترجمه (سفارش ترجمه فوری، نیمه فوری یا غیرفوری)

در سفارش غیرفوری مبنای ترجمه، حداکثر ۱۳۰۰ کلمه در یک روز می باشد. اگر سفارشی به طور میانگین بین ۱۳۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه در روز توسط یک مترجم ترجمه شود، این سفارش جزو سفارشات نیمه فوری و ۲۰۰۰ کلمه و بیشتر جزو سفارشات فوری در نظر گرفته خواهد شد.

قبل از سفارش ترجمه می توانید اقدام به محاسبه هزینه ترجمه خود و مشاهده قیمت ها نمایید.

  • ۹۷/۱۲/۰۵
  • محمد کرمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی